• Arkö Runt / DataCom Cup / Hyundai Cup

Tre seglingar med liknande målgrupp, samma dag. DataCom Cup i Sandhamn har 19 anmälda. Hyundai Cup i Nynäshamn har 26 anmälda och Arkö Runt, ja, de har inte ens fått ut en inbjudan på sin hemsida ännu.

Det här inlägget postades i Kappsegling, Sörmland och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 svar på • Arkö Runt / DataCom Cup / Hyundai Cup

  1. Erik Barkefors skriver:

    Man får inte begära för mycket – OXSS har ju i alla fall inbjudan till Weldox Race Lördag 12:e september 2009 och resultaten från 2006 och 2007 ;-)

  2. Erik Barkefors skriver:

    … dessutpm kan man ju gå in på ”Klubbhusbokningen” om man vill veta datum på årets OXSS-seglingar…

    http://www.oxss.nu/boka_klubbhus/klubbhusbokning.pdf

  3. Jan Hallberg skriver:

    Nu går det bra att anmäla sig till Arkö Runt 2010

  4. Linus skriver:

    Nu verkar de lokala seglarna i Nynäshamn vaknat till och insett att de kan vinna en bil på hemmabanan för nu är det ganska många rader med NHSS bland anmälda båtar till Hyundai Cup.

    http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=490382

    / Linus
    Team Räknäs

    • Niklas skriver:

      På gott och ont… Kul att folk vill ut och ”rejsa”. Trisst att det ligger samtidigt som Arkö Runt i Oxelösund som jag kommer att välja. OxSS borde vara lite skakiga av detta.

      • Linus skriver:

        Ska du segla?
        Kors i taket.
        Du verkar vara duktig på att segla virtuellt, spekulera i och rapportera från kappseglingar. Dags att visa sig på banan igen.
        ;-)
        Verkar inte vara så många båtar anmälda till Datacom Cup, eller så uppdaterar inte KSSS listan så frekvent.

Lämna ett svar till Niklas Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.